poniedziałek, 15 listopada 2010

Zębuszek

Zębuszek jest Wróżkiem. Lubi nosić podkolanówki w paski oraz rysować wzorki w kurzu. Lubi także baśnie braci Grimm. Jest dość nieśmiały. Dopiero uczy się latać ale nie idzie mu to najlepiej, puki co opanował "styl przetrąconego moskita" i jest z tego bardzo dumny. Kolekcjonuje sny oraz ząbki od grzebieni.





nauka latania




Zębuszek jest mój :).
Ale jeżeli ktoś także chciałby mieć swojego Wróżka, może do mnie napisać, a ja postaram się jeszcze jakiegoś wyczarować (katsliwi@wp.pl).

(edit: 21.11.2010): Zębuszek przynależy teraz do mojej kochanej Mamy, dla niej czaruje rzeczywistość i wciela się w rolę Anioła Stróża. Czeka.

9 komentarzy:

  1. very good blog, congratulations
    regard from Reus Catalonia
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałaś dodać, że Zębuszek jest pod dużym wpływem Manfreda - kochanego wampira huncwota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you! i'm so happy that the world seems to like my art :). best wishes! K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia, oni są rewelacyjni! Jak z jakiejś dziwnej bajki zupełnie. Patrzę na nich i odjechane historie z ich życia przychodzą mi do głowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylwia: chyba czuję podobnie. każde z nich to trochę jakby początek bajki dla "dorosłych dzieci" :). Sciskam mocno! K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny, no po prostu och ach .... trafił na moją listę "ja chcę" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, Gocha, zachwyty szeptem, bo jeszcze Zębuszek popadnie mi w samozachwyt :). Dziękuję za słowa uznania, polecam się na przyszłosć. Zębuszek co prawda ma już swój domek, ale zawsze mogę stworzyć coś mu podobnego... tak zresztą powstał Nieśmiałek. No tak, ale to już nie Zębuszek... :) pozdrawiam! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. APEL : sklonować
    Zębuszka a grzebienne
    uzębienie się samo pojawi!

    OdpowiedzUsuń